Com d’importants i poderosos poden arribar a ser una bona creativitat o un eslògan original i innovador? En quines campanyes és més important la redacció que la creativitat? Es necessiten l’una a l’altra mútuament per tal de produir un gran impacte en les ments dels consumidors?
ART & Copy és una pel·lícula – documental sobre la publicitat. Mostra el procés d’inspiració i creació d’algunes de les campanyes més famoses de la història.
Just Do It. I Love NY. Think Different. Què va ser determinant a l’hora d’idear-les?
Art o Copywriting?
El documental mostra la feina d’algunes de les persones més importants del món de la publicitat, aquelles que ens han influenciat tantíssim amb les seves genials campanyes.
El fet de poder observar els processos de creació d’aquestes campanyes ens permet veure la importància que tenen realment tant la creativitat com la redacció a l’hora de crear una campanya publicitària. I és que tant la bona creativitat és necessària per assegurar l’originalitat de la peça com l’adequat copywriting és imprescindible pel seu èxit, acceptació, influència i permanència en les ments dels consumidors. Qui no té present el famós Just Do It, de Nike?
Els professionals que surten en la pel·lícula són els responsables de campanyes brillants que han aconseguit captar l’atenció de milions de consumidors, movent-los a actuar o, fins i tot, a adaptar una actitud determinada respecte a les marques publicitades.
Així doncs, a l’hora de produir un fort impacte social i cultural en els consumidors, en la creació dels grans anuncis la creativitat sempre ha anat de la mà d’una bona redacció.
Art & Copy. 2009. Doug Pray.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Què t'ha semblat? Endavant, escriu!