22 de maig 2011

¿Cómo ser un buen copywriter?

Navegant per Internet, el destí ha volgut que ensopegui amb un article de Practicopedia titulat ¿Cómo ser un buen copywriter? 

L'autor ha volgut resumir els requisits 'indispensables' per arribar a ser un bon redactor publicitari entre els quals destaquen llegir molt (però no només Best Sellers, sinó llibres que t'obrin la ment, que et facin veure les coses de manera diferent), ser un 'freak' (interesar-te per tot, per extravegant que pugui semblar) i desenvolupar el pensament lateral (intentar veure les coses de manera diferent). Això m'ha fet reflexionar sobre el Redactor Publicitari i la seva feina dins de la campanya.

Personalment crec que la virtut més important d'un copy és la de ser una esponja. Absorvir TOT allò que se li posi per davant, sense importar temàtiques ni ideologies. Mai pots saber què et farà servei en un moment o altre de la teva vida professional. Per això, millor fer com els camells o els dromedaris, que acumulen tota l'energia que poden per després utilitzar-la en els moments més crítics. I per poder fer això, el redactor ha d'estar present en totes les fases del procés creatiu per tal de poder "absorvir" (altra vegada el concepte esponja) tota l'essència de la campanya.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Què t'ha semblat? Endavant, escriu!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | fantastic sams coupons